Karty graf. - potrzeba 128MB?

Autor: ND (ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 20:47:05 MET DST


Witam!
Przymierzam się do wymiany grafiki, dręczy mnie jednak pewna kwestia. Jeżeli
chodzi o gry, to czy uzasadniony jest wybór karty 128MB, czy też wystarczy
64MB (mowa oczywiście o DDR)? Czy najnowsze tytuły, np. bazujące na engine
Unreal 2, rzeczywiście wykorzystują aż tyle pamięci (tekstury) czy jest to
dopiero pieśń przyszłości i gier pisanych pod DirectX 9.0? Czy 128MB pamięci
na karcie nie jest przypadkiem chwytem reklamowym z cyklu "im więcej, tym
lepiej"? A może znacie jakieś zastosowania, w których uwidacznia się przewaga
128MB pamięci nad 64?

ND

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:16:25 MET DST