Re: Klopot z wlaczeniem komputera po wymianie procesora na athlon xp 2000+

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 13:35:27 MET DST

Użytkownik "Marcin" <no-mail_at_no-spam.com> napisał
> Wymienilem procesor z durona 600 na athlona xp 2000+ (axda2000dkt3c)
> i pojawil sie nastepujacy problem przy wlaczaniu.
> Otoz gdy jest wylaczony i nacisne power to komputer niby zaczyna sie
> uruachamiac, zapala sie dioda w napedzie rw, dysk zaczyna sie krecic i
nic....
> Po czym przytrzymuje dluzej przycisk zasilania, komputer sie wylacza,
> nastepnie
> go wlaczam i dziala normalnie (jakies 10 godzin pracy i nawet
najmniejszego
> objawu ochoty zwisu)...
A zmieniales moze razem z prockiem takze coolera?

Ja mialem podobny problem ... zdaje sie ze to wina byla wlasnie coolera. Tz.
plyta glownia nie moze wykryc co zacz ten cooler ... i zdaje sie ze PC
Health go wylacza (mimo ze temp jest ok) ....
Ja zrobilem nastepujacy test - zmienilem sam cooler z procka ... problem
zniknal :-) tyle ze cooler jest marny .... inne roziwazanie to:
- wylaczyc w biosie opcje rozpoznawania cooler'a (o ile taka masz - ja nie
stety nie mam)
- upgrade BIOS'u ....
- ostatecznie zmiana cooler'a ....

Pozdrowionka śle Cray
PS mam CP5-7JDIB-0L i to z nim mialem problemy ... ale tez plyte mam jakas
kichowata .... Kobian niestety.... (bede wymienial na cos normalnego)
           cray_at_o2.pl