Re: Serwer FTP

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:47:19 MET DST

[ciach]
> Zalozmy sytuacje taka, w ktorej ja tutaj trafilem. Adres serwera znalazlem
> na stronie Dialogu, gdzie o netykiecie nie ma nic wspomnianego. Jest
> natomiast obszerna informacja na temat konfiguracji klienta. Calosci
> dopelnia link, na ktory wystarczy kliknac i ominac procedure. Tak wlasnie
> wyglada pierwsze logowanie do serwera w wielu przypadkach. Nastepnie
> wybieramy grupy - oczywiscie najpierw szukamy ludzkiego jezyka, potem
> interesujacej nas dziedziny. Dochodzimy do owego feralnego punktu - PECET.
> Sam dalem sie na to nabrac, a moj pierwszy post byl calkiem nie na temat.
[ciach]

pewnie - zdarza się.. mnie tak sie zdarzyło na grupie gdzie pisali
audiofile.. (qrcze.. tam to jest dopiero hermetyczna grupa :)) ale wtedy po
otrzymaniu NTG jedni kapują o co chodzi a inni zaczynają dyskusję że zasady
grupy sa chore i trzeba je zmienić - i o nich myślałem mówiąc o chwastach :)
to normalne że czasem się nietrafi.. nawet jeśli się chce trafić to
niekiedy trudno znaleść odpowiednią grupę

[ciach]
> ani nawet "plewienie chwastow". Mozna wybrac tylko dwie drogi -
zrozumienie
> dla nowych uzytkownikow, albo niesympatyczne odciecie sie od nich.
Powtorze
> sie - nie chce nikogo obrazac, jedynie widze, ze czesto odpowiedzi sa
pisane
> po mniejszym zastanowieniu, niz same P(gh)osty. Mozna przeciez inaczej,
> prawda?
po NTG staram się tak czy siak odpowiadać jeśli znam odpowiedź, ale wybacz..
Twój post nie dość że był NTG to w dodatku total offtopic - a nad tym już
trudniej przejść spokojnie - za to autor topic'a zachował się bardzo
poprawnie - i niepotrzebnie wpychałeś się jako jego adwokat - stąd spotkałeś
się z niesympatycznym odepchnięciem

a teraz skoro już sobie wszystko wyjaśniliśmy możemy podyskutować o jakiś
biosie czy tez innej karcie lub wiatraczku :)

PZDR
Shaman