Re: EPOX 8RDA+, nForce2 czy memtest86 sux ?

Autor: Daniel Chlodzinski (dch_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:14:04 MET DST

Dentarg wrote:

> W tej chwili podciagnalem napciecie DDR na 2,9 (oby tylko nie odeszly
> do krainy wiecznych łowów).
> I na tych noname (by Spectec) pojawiają się po 52 blędy na brzebieg
> testu 5 memtesta. Na Samsungach TCB-4 po 50.000 błędów wyłączyłem
> komputer ;O. Obie pamięci w dual channel i timingi 3-3-3-7. Naprawde
> dziwne ;(. A może moje Samsungi się sypneły ;(( ??

A moze cos z plyta i obsluga dual chanel ??? Na moich pierwszych pamieciach
(2x512 TMTc) jak wlozylem nie dual chanel (bank 2 &3) mem test nie pokazywal
bledow. Rozniez pojedynczo wkladane kostki nie dawaly bledow. Ale juz obie i
raz i dual chanel sie wywalaly - okolo 50 bledow na przebieg. Nowe pamieci
na tych samych ustawieniach dwa bledy, wiec zwiekszylem cl do 3.0 co i tobie
radze.

Ewentualnie poszukaj jeszcze goldmemory czy goldenmemory i sprawdz nim
zamiast memtest, moze faktycznie on cos nie tak z obsluga dual chanel
nvidii.

Daniel