Re: MP3 Creative MuVo -ocena

Autor: Piotr Kania (piotr_kania_at_nozpam.gazeta.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 08:44:55 MET DST

krzysiek82 wrote:

> Przymierzam się do zakupu odtwarzacza MP3 Creative MuVo, związku z tym mam
> następujące pytanie do osób, które miały styczność z tym urządzeniem. A
> mianowicie jak oceniacie jakość dźwięku (czystość , niskie tony itp.) z tego
> odtwarzacza? Wiem że za tę cenę nie moges się spodziewać extra jakości,
> urządzenie ma mi służyć do odtwarzania muzyki house, trance, ambient lub
> podobnych klimatów.

NTG chyba ale zamiast MuVo zainteresuj sie Jakims modelem Iriver z serii
IFP. Gwarantuje ze zapomnisz o MuVo.
Upgrejdowalny bios (flashuje sie), sporo funkcji, sluchawki Sennhejsera
w zestawie (nie za specjalne ale moga byc) i wersje nawet z 512Mb na
pokladzie. Testy bylu w ostatnim Chipie bodajze.
Wiecej informacji na www.iriver.com. W Polsce do kupienia z gwarancja
itp.

/pk