MP3 Creative MuVo -ocena

Autor: krzysiek82 (krzysiek_182_at_go2.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 21:30:36 MET DST

Przymierzam się do zakupu odtwarzacza MP3 Creative MuVo, związku z tym mam
następujące pytanie do osób, które miały styczność z tym urządzeniem. A
mianowicie jak oceniacie jakość dźwięku (czystość , niskie tony itp.) z tego
odtwarzacza? Wiem że za tę cenę nie moges się spodziewać extra jakości,
urządzenie ma mi służyć do odtwarzania muzyki house, trance, ambient lub
podobnych klimatów.