Re: Problem z serwisem nagrywarki liteona

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 00:35:18 MET DST

Dnia 22-05-2003 17:37 , Robert powiedział:

> Dzwoniłem do przedstawiciela liteona na Polskę gdzie dowiedziałem się że
> nagrywarka była sprowadzona prze z nich jednak nie uzna mi reklamacji
> ponieważ druk gwarancji musi mieć pieczątkę firmy AB S.A. Ja jednak mam
> gwarancje podbitą przez sklep.

AB zachowuje się dziwnie. Skoro przyznają się, że to nagrywarka od nich,
to IMHO powinni reklamację przyjąć. Jeżeli tak kochają pieczątki to
niech sobie przybiją...
Na swojej stronie piszą, że karta gwarancyjna ma być potwierdzona przez
AB ale nie piszą, w którym momencie to ma nastąpić.

pozdrawiam
Sławek