Problem z serwisem nagrywarki liteona

Autor: Robert (rob1974_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 17:37:44 MET DST

Witam

Padła mi nagrywarka liteona nie zmartwiłem się tym zbytnio ponieważ jest
objęta 3 letnią gwarancją. Jednak okazało się ze sklep, w którym dokonałem
zakupu splajtował a właściciel jest nieosiągalny (wisi kupę kasy ludziom).

Dzwoniłem do przedstawiciela liteona na Polskę gdzie dowiedziałem się że
nagrywarka była sprowadzona prze z nich jednak nie uzna mi reklamacji
ponieważ druk gwarancji musi mieć pieczątkę firmy AB S.A. Ja jednak mam
gwarancje podbitą przez sklep.

Co radzicie mi w tej sytuacji czy mam prawo reklamować nagrywarkę u
przedstawiciela czy sytuacja jest przegrana?

Dziękuje za sugestie.

Pozdrawiam Robert
ALLEGRO - debno1 1700+@2400
___GG 3001335___