Re: zasilacz a wolna grafa raz jeszcze

Autor: fiman (fiman_at_gazeta.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 21:31:22 MET DST

xaliemorph <gordonfreeman_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Niestety karty GF2MX miały bardzo wiele klonów które się tak różniły między

Przepraszam, że sie zapytam, bo może to pytanie padlo wcześniej ale jak
sprawdzić czy szyna pamięci jest 64 czy 128 bit. Mam Herculesa 2MX Prophet 3D
(Nvidia), którego bardzo doceniam za obraz jaki mi daje w 2D (porównywałem z
Ati i Matrox) Jest super. Ale dla ciekawosci dowiedziałbym się na jakiej to
szynie i z jakimi pamięciami.