Re: zasilacz a wolna grafa raz jeszcze

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 20:48:20 MET DST

W poście news:baj51s$e4h$1_at_news.telbank.pl, Dj Gippo
<djgippo_at_NOSPAM.satfilm.net.pl> wystukał(a):
> tu jest info o mojej karcie graficznej
> http://www.procomp.pl/g2mx400.html
> boje sie ze jest 64 bitowa bo jest napisane :
> " Taktowanie rdzenia procesora 200MHz, pami.ci SDRAM 166 MHz (64-bitowa
> szyna pami.ci) "
> jezeli ta karta to badziewie to zaj***** gostka ktory mi skldal tego
> kompa...

Niestety karty GF2MX miały bardzo wiele klonów które się tak różniły między
sobą, a to magistralą, a to rodzajem ramów czy ich pamięcią dostępu że
różnice wydajnościowe między dobrymi GF2MX a oszczędnymi były naprawdę duże.
Niestety oszczędność czy jeszcze bardziej nie sprawdzanie specyfikacji kart
nie popłaca.

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine