Chaintech CT-7VJDA widze wieeelki blekit

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 18:44:33 MET DST

Moj Ojciec kupil zestaw zrób to sam :

Plyta Chaintech CT-7VJDA z procem Athlon XP1600+ i 256 MB RAM DDR
do tego dodał starą dobrą STB Velocity 16MB.
Płyta ma date biosu nowszą niz najnowsze biosy Chaintecha.
Tymczasowo dysk 4G, CD i CD-RW.
Wsadzilismy to do budy i...

Instalowalismy Win98 i za kazdym razem pod koniec blue screen.
Potem wstaje, no to dalej Via 4 in 1 4.37 - poszło.
Grafika -jakos poszło.
no to dalej drivery CMedia do zintegrowanej muzy i blue screen.
po starcie komunikat ze plik mixer exe jest uszkodzony,
pare dalszych prób i to samo wielki blekit.
Ale dzwiek odtwarza.
Przy probach uruchamiania roznych aplikacji kilka blue screenow.

eksperymentalnie zaladowalam DivX505 i best palayera
5 minut filmu calkiem dziarsko i nagle blue screen.

Potem wetknęłam siec - karta hp sprawdzona w innym kompie.
WYkrył, ale nie umial znalezc sterow dalam mu z dyskietki, kupil.
Zazyczyl sobie jeszcze plytki WIndy i nie umial znalezc elementow
 potrzrbnych do sieci musialam wydlubywac kilkanascie plikow ręcznie
 z net7.cab, net8.cab i net9.cab. Paranaoja

     Jakie macie doświadczenia z tą płyta?
Czy trzeba jakies specjalne sztuki stosowac?
Czy starać sie ją wymienić i na co?
Zależy mi przede wszystkim na stabilności i niezawodności,
a nie na wodotryskach, nie bedzuie szaleństw i wielkiego kręcenia.
Pozdrawiam Anka