Podlaczenie karty graf do telewizora

Autor: Geralt (geralt_at_nie-smieci.ckt.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 17:40:32 MET DST

Witam!

Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze. Wydawalo mi sie to prosta sprawa ale... Mam
Gerorce 4 z s-video. Terlewizor do ktorego podlaczam jest dosc stary, ale ma
normalne wejscie TV + "czincze" - jakkolwiek sie to pisze ;). kupilem
wlasnie kabel, ktorym polaczylem s-video z nimi i nie moge uzyskac zadnego
obrazu na TV (AV). Ustawialem karte (sterowniki). Pozniej w zakladce
Geforce4 mc 440 mam takie cos jak nView i tam ustawilem "klonowanie" oraz na
2 ekran monitorze jest nView2 Relewizor Pal-B. Nie wiem ktory pal mam
stosowac, ale rozne probowalem. Na monitorze nadal mam obraz, a na monitorze
nadal nic...

Moze ktos mi pomoze? Albo powie jak krok po kroku mam to zrobic. Bo nie wiem
czy moze mam uszkodzona karte graficzna. Nigdy nie podlaczalem do
telewizora...