MSI 4800SE TD i czerwone DivX-y!!

Autor: KaMiLeOn (kamileon_at_go2.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 18:30:23 MET DST

Witam. Wlasnie nabylem w/w karte no ale taki maly problemik. Jak odtwarzam
DivX-y czy to na monitorze czy na TV to mam troche przejaskrawiony czerwony
kolor. No i bialy jest jakis taki rozowy. Probowalem zmienic stery na
najnowsze detonatory i nic. Nie moge znalesc odpowiedniego sterowania
kolorami. Nie wiem nawet gdzie tego szukac. Moze jakis inny kodek?

Napewno jest to prosta sprawa no ale jednak troche denerwujace.

P.S. jaki dobry program znacie do przelaczania sie w tryb TV za wyjatkiem
Tvtoola bo z moja karta chodzi tylko najnowsza wersja a lekarstwa do niej
jeszcze nie mam..

Pozdrawiam i dzieki z gory
KaMiLeOn