Re: Drogo ale warto

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 15:48:57 MET DST

Użytkownik "Ghost" <ghost_at_jasna.tarnow.pl> napisał w wiadomoœci
> Użytkownik "Andrzej" <nie_podaje_at_no.spam.pl> napisał w wiadomości
>
> Moze dorabia sobie w TPSA :)

Nie pracuje w redakcji
i nie dorabiam w TPSA.

Poprostu trafilem na gazetke ktora mi sie spodobala
i stwierdzilem ze moze i inne osoby bylyby zadowolone z jej przegladniecia
dlaczego - wyjasnilem w poscie.

Spam ? - moze i tak, ale temat posrednio dotyczy sprzetu a reczej informacji
o nim
przedstawionych w dosc ciekawej postaci i bez zbednych reklam

Tak czy inaczej to WY (powyzej)
spowodowaliscie wiekszy i IMO niepotrzebny ruch w sieci
- nie majac nic ciekawego do powiedzenia

Pozdrawiam