Re: Kondensatory w zasilaczu Seasonic 200W

Autor: artur(m) (musicm_at_interia.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 13:57:47 MET DST

> ale masz ten zasilacz od nowosci czy kupowales uzywke (poserwisowa moze ?)

Cały czas u mnie - od nowości

> jak chcesz to w wolnej chwili moge zerknac do srodka mojego 300W
SeaSonic'a

Zupełnie tak przy okazji. Specjalnie to nie chcę Ci sprawiać kłopotu
z rozbieraniem zasilacza.
Ale bardzo dziękuję za chęci.
W następnym poście kol. BartekK sugeruje, że może tak być, więc moze
to jest standard??
Zapytam jeszcze (gdybyś rozbierał) mam taką dodatkową płytkę
z dodatkowymi układami scalonymi (chyba z 5 szt.) w tym zasilaczu
której nie widziałem w żadnym innym zasilaczu (a parę rozebrałem).
Jest pionowo w stosunku do głównej (w zasilaczu) do czego może
służyć?
Pozdrawiam

Artur(m)