Re: Kondensatory w zasilaczu Seasonic 200W

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Thu 22 May 2003 - 10:23:11 MET DST

> czy to normalne, że w zasilaczu ATX siedzą sobie
> elektrolity na 85st.C (wiecie o co chodzi), czy może
> to sabotaż? Nie przyglądałem się wcześniej takim

ale masz ten zasilacz od nowosci czy kupowales uzywke (poserwisowa moze ?)
jak chcesz to w wolnej chwili moge zerknac do srodka mojego 300W SeaSonic'a
ale o ile pamietam mam kondziory Luxon 105*C (ale pewien nie jestem bo w tym
samym czasie rozbieralem Enermaxa i moglo mi sie pomylic) :-(

pozdrawiam