Re: zwis przy kopiowaniu z dysku na dysk

Autor: Darek (dariuszbala_at_--NOSPAM--.wp.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 11:24:29 MET DST

po kolejnej nie przespanej nocy mam takie oto fakty:
aby komputer z windows 98se nie zawieszal sie przy kopiowaniu z 1 dysku na 2
musze:
( punkty nie lacza sie ze soba - tj. wystarczy czynnosc opisana w jednum
punkcie aby bylo ok)

1. wyjac karte sieciowa 3com 905c z komputera

2. wylaczyc udma w biosie ( wylaczenie w windows - nie pamietam - ale chyba
tez ok)

3. karta moze byc w kompie ale sterowniki nie moga byc zainstalowane

4. kopiowac pod dosem

na kilku kompach mam karty sieciowe xpower'y na realteku i tam jest ok

sprawdzalem:
na roznych biosach plyty glownej - w tym na najnowszym vza3.7 - to samo
na roznych sterach 3com - do tej pory mialem stare, nowe tez - to samo
na roznych slotach - to samo

z tego co pamietam kiedys bylo ok
wydaje mi sie ze problem wystepuje od okolo 3miesiecy !!!

prosze o pomoc ... wyczerpaly mi sie juz pomysly

darek