Re: Upgrade plyty gl. a koniecznosc inst. WinXP od zera.

Autor: Tomek (nie_podam_at_nie.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 10:53:58 MET DST

Użytkownik "Dominik Szaro" <domik100_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> musze sie przesiasc z mojej wysluzonej MSI K7T na ECS K7S5A, ale z tego co
> probowalem reinstal windy nie wystarczy. czy jest skuteczny sposob na
upgrade
> MB tak aby nie musiec instalowac od zera dziesiatek programow,
konfigorowac
> ich ponownie, kont @ w OE itd.?

Mialem podobny dylemat - najpierw riva tnt, zmieniona na geforce, potem
zmienilem durona na athlon, potem zmienilem msi zmienilem na Eagletec
M830+(podobna do Twojego ECS) a niedawno wgralem bios wlasnie dla ECS - O/C.
Jedyny problem jaki sie pojawil, to monit, ze producent niezgodny, ale
wszystko poszlo sprawnie. Za kazdym razem (wlacznie z flash`em biosu)
windows cos tam zainstalowal i hula do teraz. Moze mialem po prostu duzo
szczescia - nie wiem. Win XP prof.