Re: Upgrade plyty gl. a koniecznosc inst. WinXP od zera.

Autor: rafal_kubiak_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 22 May 2003 - 15:27:01 MET DST

> musze sie przesiasc z mojej wysluzonej MSI K7T na ECS K7S5A, ale z tego co
> probowalem reinstal windy nie wystarczy. czy jest skuteczny sposob na upgrade
> MB tak aby nie musiec instalowac od zera dziesiatek programow, konfigorowac
> ich ponownie, kont @ w OE  itd.?

Hello wlasnie niedawno robilem podobna podmianke
wymienilem plyte proca pamieci karte graficzna. Balem sie, ze bede musial
instalowac systemy od nowa. A bylo tak
linuks poszedl bez zajakniecia
windows nie mam xp, ale win98. Poszedl, ale chcial soft do mostkow i
wszystkiego od plyty. Promblem okazalo sie to, ze nie widzial cdromow, czyli
nie moglem podac sterownikow. przeladowalem sie na linuksa i skopiowalem
drivery na partycje windowsowa. potem winodws wskazalem miejsce na dysku o
poszedl win98 bez problemow. mysle, ze jak umiescisz drivery na dysku przed
podmianka, to jest duza szansa, ze systmem zachowa Ci sie jak moj.
powodzenia
ralf