Re: Zle sektory na dysku

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 10:17:35 MET DST

Użytkownik "tonery" <tonery_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> ---
> Tak z pewnoscia !
> A pewnie jajko to prawie kura ;)
> Moze nektorzy nazywaja to formatowaniem niskopoziomowym ale napewno
> nie ma to nic wspolnego z takim działaniem. Polecam poszukanie sobie
> specyfikacji IDE i poczytanie o przerwaniu INT13.

Dziękuję za z pewnością cenną wskazówkę, ale po prostu nie zrozumieliśmy
się. Ja nie pisałem o działaniu prawdziwego formatowania
niskopoziomowego, tylko o działaniu podobnie nazwanej funkcji dostępnej
w menu programów narzędziowych udostępnianych użytkownikom dysków.

Mam nadzieję, że teraz to bardziej zrozumiale zabrzmiało. A wyrywanie
zdań z ich kontekstu to nie najlepsza metoda na dyskusję....

M.