Re: problem z wieszajacymi sie programami

Autor: Paweł Kubacki (p.kubacki_at_acn.waw.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 03:12:41 MET DST

On 21/5/03 19:53, in article bageer$6i5$1_at_flis.man.torun.pl, "Jacek"
<jacek_at_cell.pl> wrote:

> Moje pytanie jest nastepujace:
> Czy jest to wina mojego dysku czy tez jakiegos wirusa ktory wkrada sie
> do systemu podczas korzystania z danych pochodzacych z drugiej partycji.
>
> Sprawdzalem dane juz kilkoma programami antywirusowymi, kazdy z nich
> znalazl jakiegos wirusa ale pliki ktore byly zarazone natychmiast
> usuwalem. Sprawdzalem oprocz tego programami ktore eliminuja trojany,
> bleden wpisy w rejestrze, antyspyami itp. W sumie kilka programow
> naprawczych...
> Moze to jakis wirus ktory trwale uszkadza pliki systemowe i inne???
> [...]
Jak na moj gust - wirus.
Mialem watpliwa przyjemnosc z obcowaniem z komputerem zarazonym jakims
wirusem - nie pamietam szczegolow, ale objawy byly identyczne. Nie
wystarczala reinstalacja systemu na jednym dysku. Pomoglo dopiero
formatowanie wszystkich.

--
Paweł Kubacki  ###  pkubacki_at_acn.waw.pl
http://www.pawel.tpi.pl/    ###    GG#4539483