Re: MSI K7T266 Pro2-U czy Mercury KOB KT400 ????

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 00:08:56 MET DST

Użytkownik <sierzpak_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> wiec po tym co piszesz, mocno ogranicza Cie pamięć, na tej płytce (MSI)
Antek
> może poszybować nawet jako 2200xp+ pod warunkiem ze pamięci wytrzymają
141MHZ
> i mnoznik 12,5- tu nie powinno byc problemu. Co to Merkurego to przecież
płyta
> made in Japan :-)
> obie mają USB2, ATA133, 6-cio kanałowy dzwięk,
> Merkury ma ponadto LAN10/100 AGP3,0 no i VIA KT400
>
> Zrobilem kolesiowi kawiarenke na Merkurym 266aFDsX i jak do tąd nie
narzeka

primo - procek nie będzie podkręcany, zaznaczyłem tylko jakie procki są w
moim zasięgu ;)) przy oc dodałbym @
secundo - na LANie mi nie zależy, a jak się popatrzę na np.rozmieszczenie
elementów na Mercurym to mnie głowa boli ;))
mam w drugim kompie taką 266aFDSX z Duronem i się również dobrze sprawuje
(tyle, że ma dopiero jakieś 2 miechy więc nie mogę jej za bardzo oceniać)
tercjo - jak widzę te kondensatory wielkie na Mercurym (pewnie najtańsze) to
od razu mi się Abit BE6-II i BX133 przypominają
pozdr
Marcin