Re: AthlonXP 2000+ model 8

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 22:28:16 MET DST

W poście bagkqq$2h88$1_at_news2.ipartners.pl,
 Piotrek <PKmail_at_2com.pl> wystukał(a):
> Ja proponuję odpowiedzieć na ten post dopiero za tydzień za karę za tego
> typu pomyłki. Może wreszcie wtedy wszyscy się nauczą respektować zasady
> panujące na grupie. Zastanawiam się czy nie umieścić poradnika w jaki
> sposób ustawić datę i czas na komputerze - może to pomoże. Co Wy na to?

Ano też jestem za, także cięciem cytatów, tak nie jako uszczypliwość ale jak
się czepiamy kogo to lepiej samemu nie strzelać gafy :) A tak poza tym to
ktoś mnie jakiś czas temu najeżdżał że co wyzywam od złej daty, bo pewno se
omyłkowo to zrobił, a teraz sami wszyscy mogą wreszcie sami sobie wyrobić
opinię że przynajmniej połowa tych przypadków jest celowa czyli czyste
niskopoziomowe hamskie lamerstwo :( i się jeszcze szerzy, obrodziło na
zbliżające się lato czy co?

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine