Re: AthlonXP 2000+ model 8

Autor: Piotrek (PKmail_at_2com.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 21:42:19 MET DST

Użeńytkownik Andrzej napisał w wiadomości:
> Prosze o info ile mozna ten procesor podkrecic ?
> Mam KT4V MSI.

Ja proponuję odpowiedzieć na ten post dopiero za tydzień za karę za tego
typu pomyłki. Może wreszcie wtedy wszyscy się nauczą respektować zasady
panujące na grupie. Zastanawiam się czy nie umieścić poradnika w jaki sposób
ustawić datę i czas na komputerze - może to pomoże. Co Wy na to? Pozdrawiam.

Piotrek ze Szczecina