Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 21:30:39 MET DST

On 21 May 2003 21:11:07 +0200, daoc_at_poczta.onet.pl wrote:

> dzięki wielkie za przestrogę, z tego co piszesz rzeczywiście wynika że CA to
> nieporozumienie...

Fakt.

> niewiele brakowało i kupiłbym coś takiego, niska cena prawie mnie skusiła, ale
> w tym przypadku ta maszynka MUSI działać raczej bez zarzutu... Żadnych
> padających płyt głównych czy baterii ;)

Mnie skusiła. Dwukrotnie. Wolno się uczę :(

> myślę, że pozostaje mi Toshiba lub Compaq, w tej cenie coś tam widziałem,

Z tanimi Compaqami też uważaj - kiepskie obudowy, a to w notebooku
podstawa. Chociaż, może po fuzji z HP coś się zmieniło...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!