Re: radeon 9100 i falowanie na ekranie

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 19:26:10 MET DST

W wiadomości: 74eb.00000b71.3ecb21c3_at_newsgate.onet.pl ,
użytkownik "Użytkownik" <rafal_kubiak_at_poczta.onet.pl> wyrzeźbił:

> Hello
> udalo mi sie wymienic radeona z 64bitowe na 128 shapphire (takiego
> jak na banchmark.pl). Problem jednak w tym, ze na ekranie zarowno pod
> windowsem, jak i linuksem mam "falowanie", przez ekran jakby plynely
> fale, to nie jest tak, ze ekran skacze tylko jakby w tle. Na chwile
> zniknie i dalej znowu. Co to moze byc? na poprzedniej karcie tego w
> ogole nie bylo. ustawienia 800x600, 85hz odswiezanie, monitor samsung
> 510s. Do tej pory monitor spisywal sie bez zarzutu. wielkie dzieki za
> pomoc
> [...]

 Jest to ogolna wada Radeonow. Na moim tez sie tak robi(ale prawie tego nie
widac, trzeba sie mocno wpatrzec i to tez zalezy kiedy). Zalezne to jest od
rozdzielczosci i odswiezaniu. Raz jest mocniej zaraz potem znika. Nic na to
nie poradzisz. Mozesz jedynie ustawic taka rozdzialke i odswiezanie przy
ktorym najmniej to widac....

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)       <----