Re: Pytanie do speców P4 jaka konfiguracja zestaw

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 18:58:49 MET DST

W wiadomości: bag687$7pq$1_at_news.onet.pl ,
użytkownik "Adam Plastik" <howard2_at_poczta.onet.pl> wyrzeźbił:

> Obecnie mam Maxtora 20gb i jestem zadowolony,myslałem o takim tylko
> lepszym.Pozatym ta płyta ma obsługe SATA moze wiec jakis dysk SATA
> wziąsc ? czy te SATA nie są czasem szybsze czy lepsze ?

Ostatnio widzialem w ofercie "chyba" jeden z pierwszych dostepnych dyskow
SATA. Jest to WD Raptor. Oczywiscie jesli chodzi o osiagi to sa one
porownywalne (a moze i ciut lepsze) do dyskow SCSI. Jednak cena narazie jest
malo zachecajaca (w ofercie komputronika 750zl za 36 GB)

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)       <----