Re: Codegen czy Tracer ???

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 16:34:16 MET DST

On Wed, 21 May 2003 15:59:52 +0200, Sniper wrote:

[...]
> Sprocket, ja cię nie poznaję!

To wytrzeźwiej...;)) Jeszcze Cię trzyma po tych dwóch beczkach ?

> Przeprosiłeś się z Codegenem? No co ty!

Nie gniewałem się z nim, choćby dlatego, że _nigdy_ go nie miałem. Tzn,
moja żona miała, ale to przed ślubem, po ślubie stwierdziłem: "albo ja
albo on", i wybrała to lepsze :)

>Za dużo piwka wczoraj się wypiło? To wszystko Krzyśka robota. To on cię
> namówił. Ja wiedziałem, że tak będzie...

Jedyna rzecz, do jakiej Krzysiek mnie może namówić, to piwo, ale do tego
akurat mnie namawiać nie trzeba :)
To wszysto przez net-kolesia z Warszawki, który twierdzi, że ma
superwypas kompa i nie kupi Enlighta, bo Codegen wszytko luźniutko
ciągnie.

Dobrze wiesz, że jest pewna fobia na grupie, ale nie dajmy się
zwariować. Inna sprawa, że żałowanie 100 zł więcej na dobry zasilacz,
przy kompie za 3k to lekkomyślność, a za 6k to idiotyzm ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!