Re: router do domu

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 16:39:13 MET DST

> to prawda, ten routerek jest naprawde spoko, ma wszystkie funkcje jakich
> typowy user potrzebuje.
> Ale... ja nie mam szczecia do tego. :( nie wiem, moze trafilem na jakas
> trafna serie... W grudniu dostalem na 2 tygodnie ten routerek do
> testowania, dzialal bardzo dobrze, zero problemow. No wiec pozniej
> zdecydowalem sie go kupic. I tak sie z nim meczylem, chodzil niby ok ale
> raz na jakis czas wariowal, zawieszal sie, trzeba sie bylo niezle
> nagimnastykowac, resetrowac, przywraca konfig...... Uslyszalem wlasnie
> [...]

To rzeczywiscie masz pecha, ja mam taki sam, kupilem chyba w lutym i fajnie
dzialalo, ale co jakis czas sie chyba wieszal, jakies 3 tygodnie temu
zaktualizowalem mu firmware i od tego momentu jest lepiej, chodzi chodzi i
nie zauwazylem aby zaliczyl zwis ;))
Naczytalemsie, ze sa lepszy, w pracy mam d-linka i od poczatku dziala
bezproblemowo, jak masz kase wez np. d-linka, jak nie to LG tez dobry ;))

Pozdrawiam
Kubu$