Re: router do domu

Autor: Majkel (majkel2001_at_tenbit.pl_NOSPAM)
Data: Wed 21 May 2003 - 15:36:47 MET DST

Paweł Kubacki wrote:
> On 21/5/03 13:47, in article bafouc$qvj$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
> "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> wrote:
>
> Ja uzywam LG LRG1004.
> WAN: astercity
> LAN: PC/W98 + iMacG4/OSX
> Konfiguracja polegala na polaczeniu kabelkow :)
> Wszystko dziala jak marzenie.

to prawda, ten routerek jest naprawde spoko, ma wszystkie funkcje jakich
typowy user potrzebuje.
Ale... ja nie mam szczecia do tego. :( nie wiem, moze trafilem na jakas
trafna serie... W grudniu dostalem na 2 tygodnie ten routerek do
testowania, dzialal bardzo dobrze, zero problemow. No wiec pozniej
zdecydowalem sie go kupic. I tak sie z nim meczylem, chodzil niby ok ale
raz na jakis czas wariowal, zawieszal sie, trzeba sie bylo niezle
nagimnastykowac, resetrowac, przywraca konfig...... Uslyszalem wlasnie
ze LG nie przyznalo sie do tego oficjalnie ale jednak ta seria mogla byc
walnieta. Jak na razie po pol roku uzerania sie z nim oddalem go wkoncu
do serwisu i czekam az wroci. Nie pomoglo wgranie nowego biosu ze strony
LG, znaczy po tym przynajmniej sie sam resetowal zamiat po prostu sie
calkiem zawiesic - tyle ze robil to w nieskonczonosc :(

Gdyby nie to, to naprawde bym go polecil.
Prawdopodobnie ja mialem po prostu pecha ;/

Majkel