Re: Pytanie do speców P4 jaka konfiguracja zestaw

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 16:21:29 MET DST

W poście bag13p$onc$1_at_news.onet.pl,
 Adam Plastik <howard2_at_poczta.onet.pl> wystukał(a):
> Witam! Mam zamiar rozbudowac komputer.Napewno bedzie to P4 3.06,i tutaj
> problem,jakie pamieci,jaka plyta główna i hdd ok80Gb,zeby uzyskać
> najlepszą wydajnośc i stabilność,mam na ten cel ok 5000zł.Czy lepiej
> kupić jedną kość pamięci 1Gb czy 2x512Mb.Wiele tego znalazłem w sieci ale
> juz mi sie zrobił mentlik za duzo tego jest na rynku,czy te P4 3.06
> pracuje z magistralą 533 mhz czy 400 czy moze 800.Bede wdzieczny za
> wszelka pomoc,i w miare szcegułowy opis model pamięci typ płyty czy moze
> jakis inny model P4.Nie ukrywam ze będe próbował podkręcic cały zestaw
> [...]

Porada laika i mam nadzieję że wiele innych też coś poradzi (może mnie
skrytykuje) bo czasme irytuje ignorancja pytań :) Wiem, wiem google i
archiwum tez są :)
Co do zestawu to wiele sę nie znam ale serdecznie radzę byś tylko i
wyłącznie wybrał proca na magistrali 200MHz czyli efektywnie 800. I nie
zapomnij o zaisalczu bo skoro chcesz taką maszynkę a pewnie też z niezła
kartą graficzną to chieftec'a jakiegoś bo zwykły Codegen czy inne badziewie
za 50zł nie utrzyma Tobie kompa (a napewno napięć nie będzie trzymał a
pewnie spodziewasz się jak wachania się napięć są szkodliwe dla elektroniki
a mniema że ten komp ma być na długo) i może ulec spaleniu :)

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine