Pytanie do speców P4 jaka konfiguracja zestaw

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 16:08:28 MET DST

Witam! Mam zamiar rozbudowac komputer.Napewno bedzie to P4 3.06,i tutaj
problem,jakie pamieci,jaka plyta główna i hdd ok80Gb,zeby uzyskać najlepszą
wydajnośc i stabilność,mam na ten cel ok 5000zł.Czy lepiej kupić jedną kość
pamięci 1Gb czy 2x512Mb.Wiele tego znalazłem w sieci ale juz mi sie zrobił
mentlik za duzo tego jest na rynku,czy te P4 3.06 pracuje z magistralą 533
mhz czy 400 czy moze 800.Bede wdzieczny za wszelka pomoc,i w miare
szcegułowy opis model pamięci typ płyty czy moze jakis inny model P4.Nie
ukrywam ze będe próbował podkręcic cały zestaw daltego zalezy mi na
najlepszych podzespołach oczywiscie w cenie do 5000zł.Iprosze nie pisać
zebym sie zastanowił nad AMD,to ma byc Intel i nic innego.:-)
Pozdrawiam
Adam Wilczek