Re: Direct9.0a - ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 14:49:48 MET DST

Sniper wrote:

> Szczególnie trudno było by zasymulować przekładanie drążka zmiany
> biegów pod kolanem :-)

Akurat z tm nie mam problemu, wystarczy wyjechac z fotelem z szyn na
max do tylu :) No chyba, ze sie ma >180cm ;)

> No ten dach wygięty od głowy - chyba jakaś dodatkowa tekstura byłaby
> potrzebna...

Mie do wzrowania jest absolutny brak komfortu, musieli tez by
zasymulowac odpalanie na pych do tego przygasanie swiatel przy
wlaczaniu stopu, ciekawe jak wyglada wzdluzne gibanie sie na dziurach,
wycie silnika oraz boczny wiatr przy wiekszej (70km/h ;) predkosci :)

Jednym zdanie nie da sie zrobic dobrego symulatora Pryszcza :)

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"