Re: zwis przy VDIMM na EPoX 8RDA+ / też tak macie?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 21 May 2003 - 13:09:12 MET DST

> Bingo!!! Dzięki Tobie znalazłem winnego - zasilacz ENLIGHT. Czujnik
> oborotów jego wentylatora zawiesza BIOS. Wystarczyło odpiąć kabelek od
> płyty i jest OK. Co ciekawe, oryginalny wentylator w obudowie nie robi
> takich numerów i ten na procu też nie. Tylko zasilaczowy bez względu
> na to, do którego gniazda na płycie go podłączę. Teraz wszystko jest
> OK, zero zwisów gdziekolwiek, a proc 1700 chodzi na 2400 na
> standardowych napięciach (12x166). Chylę czoła przed szamańską wiedzą
> tajemną i dociekliwością.

Shamaństwo zobowiązuje ;)

a tak serio to teraz wypadałoby pociągnąć tą sprawę dalej.. iść do jakiegoś
serwisu RTV z prośba żeby podpięli do oscyloskopu końcówkę RPM tego
zasilacza.. a potem normalnego.. byłaby lekka kupa gdyby nie dało się
monitorowac prędkości wiatraka.. wprawdzie i tak to nikomu nie potrzebne ale
mnie by drażniło że coś nie działa coć powinno :) od razu skrobnąłbym maila
do enlighta z zapytką co oni na to..

PZDR
Shaman