Re: athlon thb @ 147fsb?

Autor: Tomek (nie_podam_at_nie.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 12:38:44 MET DST

Użytkownik "Tomek" <nie_podam_at_nie.pl> napisał w wiadomości
> Mam athlona 1000, w ktorym podkrecilem fsb i pamiec do 147mhz,. To dalo mi
> 1100. Teraz ciekawostka, plyta eagletec M830+, niby jest podobna do
pcchips,
> ale zaladowalem jej biosa z ecs dla overclockera. Dotychczas wszystko
dziala
> bez zarzutu, temperatura nominalna wzrosla z 47 do 48 stopni, a w czasie
> pracy nie przekracza 53. Pytanie mam, czy taki fsb moze przeszkadzac? Na
> razie nie bylo konfliktow, ale pytam na wszelki wypadek, zeby nie byc
> zdziwionym
>
> Pozdrawiam

Dla ciekawych, temperatura spadla do 47stopni i pracuje caly czas stabilnie.
Wyglada na to, ze jesli chodzi o grzanie w ogole nic sie nie zmienilo,
jedynie pobor wzrosl o kilka wat. Jest chlodzony jakims badziewnym
aluminiowym coolerem, ktorego nazwy sam nie znam, adresowanym dla socket a i
7, 5200rpm. Czy to mozliwe, zeby nie odczul roznicy termicznie?