athlon thb @ 147fsb?

Autor: Tomek (nie_podam_at_nie.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 09:20:29 MET DST

Mam athlona 1000, w ktorym podkrecilem fsb i pamiec do 147mhz,. To dalo mi
1100. Teraz ciekawostka, plyta eagletec M830+, niby jest podobna do pcchips,
ale zaladowalem jej biosa z ecs dla overclockera. Dotychczas wszystko dziala
bez zarzutu, temperatura nominalna wzrosla z 47 do 48 stopni, a w czasie
pracy nie przekracza 53. Pytanie mam, czy taki fsb moze przeszkadzac? Na
razie nie bylo konfliktow, ale pytam na wszelki wypadek, zeby nie byc
zdziwionym

Pozdrawiam