Re: irq 11

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Wed 21 May 2003 - 09:21:43 MET DST

"2late" <deadlog_FILTR__at_wp.pl> wrote...

> Mam na jednym (11-tym) przerwaniu: kartę graficzną, wbudowaną
muzyczną,
> telewizyjną, modem i podwójne USB? Jak to rozdzielić - zwłaszcza że
mam
> kilka przerwań wolnych? [...]

Możesz też jeszcze spróbować - jeśli masz taką opcję - próbować wymusić
IRQ dla danego slotu PCI z BIOSu. Na pewno zostaw wolne złącze PCI przy
AGP i jeśli masz możliwość jak najdalej dźwiękową od TV.
Prócz tego w Menadżerze urządzeń (niestety nie jestem pewien czy jest
tak też w Win2000), możesz przejść do Urządzeń systemowych / Magistrala
PCI i tam w zakładce Sterowanie przerwaniami zobaczyć, czy nie będzie
lepiej z opcją pobierania przerwań z tabeli specyfikacji MS.

Luc