irq 11

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 02:04:36 MET DST

Mam na jednym (11-tym) przerwaniu: kartę graficzną, wbudowaną muzyczną,
telewizyjną, modem i podwójne USB? Jak to rozdzielić - zwłaszcza że mam
kilka przerwań wolnych? Próbowałem już wszystkiego, przeinstalowanie
wszystkich sterowników, zmiana kart w slotach... Najgorsze jest to że
podczas połączenia z internetem nie mogę sobie posłuchać winampa, tzn. w
ogóle dźwięków, bo od razu komputer mi się zawiesza. Myślałem że to może
wina karty dźwiękowej i dzisiaj pożyczyłem dodatkową dźwiękówkę na PCI, po
zainstalowaniu znalazła się na 11 irq tak samo jak i coś tam ACPI, razem 8
urządzeń na jednym irq. Specjalnie powyłączałem porty com i kilka innych
rzeczy ale nic to nie dało. W menadżerze urządzeń wszystko gra ale w
'informacje o systemie > zasoby sprzętowe > konflikty udostępnianie' mam:

Raport Informacji o systemie został zapisany w: 2003-05-21 01:59:00
[Konflikty/Udostępnianie]

Zasób Urządzenie
IRQ 11 NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro
IRQ 11 Uniwersalny kontroler hosta USB VIA
IRQ 11 Uniwersalny kontroler hosta USB VIA
IRQ 11 VIA AC'97 Audio Controller (WDM)
IRQ 11 Conexant SoftK56 Data,Fax,Voice PCI Modem #3
IRQ 11 Philips Proteus (7134) WDM Video Capture
IRQ 11 C-Media CM8738 Audio Driver (WDM)

Wszystko to na w2k PL + SP2 I co ja mam z tym zrobić?
Pozdrawiam
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html