Re: padł kontroler FDD na płycie głównej ?

Autor: Robert (robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 00:25:17 MET DST

Użytkownik <czeslove_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> a czy napewno kabelek napięciowy jest OK??? POdepnij odwrotni powinno
zapalić
> się swiatelko na Flopie

Wtyczka nie chciała wejść ale prowizorycznie jakoś weszła, dioda się
zapaliła ale nie jestem pewny czy nie zaczęłło coś śmierdzieć (może to
przewrażliwienie bo w zasadzie to odtwaezam komputer po śmierci zasilacza i
właściwie całej reszty kompa).
Jakie kolory/napięcia powinny być na wtyczce zasilacza w FDD ?