Re: Drukarka EPSON C80

Autor: Yankee (pjank_USUN_at_TO_home.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 00:13:29 MET DST

gocha22_at_poczta.onet.pl pisze:
> Czesc, jest taki problem. Skonczyly sie tusze kolorowe, natomiast czarny
> dokupilam (200zl prawie!). Chce drukowac tylko w czerni a drukarka mi
> protestuje ze wymaga tez kolorowych. To jakies chamstwo straszne, wogule nie
> korzystalam z kolorow i mimo to skonczyly sie.... PRzeciez drukarka drukujac w
> czerni nie korzysta z kolorow wiec czemu krzyczy?? To jest dla mnie
> skandaliczne. Czy ktos wie jak to obejsc????

Racja! Mi się zdarzyło oddać Epsona C60 do serwisu, bo drukować nie chciał ;))
Okazało się że to (nieużywany zupełnie!) kolorowy tusz się skończył, co było
dla mnie podobną niespodzinką (drukarka podłączona jest do Linuxa i żadnych
informacji o poziomie tuszu wtedy nie "odbierałem").

Okazuje się, że ten tusz znika przy każdym "restarcie" drukarki.
Od tego czasu staramy się tej drukarki wcale nie wyłączać ani komputera nie
restartować - ponieważ to serwer działający nonstop, jest to w miarę wykonalne.

pozdr. Yankee