Re: Nie wygwiżdżcie znowu :p (konfiguracja kompa)

Autor: Roger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 23:51:27 MET DST

xaliemorph poslugujacym sie adresem <gordonfreeman_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

> Skoro tak to mógłbyś podać linki do tychże testów płyt głównych? Wiem że
> lenistwo ale kumpel chce kupic kompa i nie wiem jaką płytę główną mu
> poradzić ale napewno coś ze stawki nForce2

Wstukałem na google, poczytałem i wywaliłem - bo i tak kupie płytę która
dostanie najwięcej pozytywów od grupowiczów a nie ta która wypada lepiej w
testach. Ktos pisał "Wiesz jak jest, taki xxx dostanie karty do
przetestowania i dla pracowników to normalne że podniesie osiągi" Niewiem
czy to prawda, ale ogłosiłem tego posta z zamiarem uzyskania odpowiedzi i
skuszenia się na płytę, która wygra :)