Re: Nie wygwiżdżcie znowu :p (konfiguracja kompa)

Autor: sieszpak_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 May 2003 - 23:15:39 MET DST

> Zaplanowałem sobie taki zestaw:
>
> 1. Radeon 9100 64MB
lepsze będzie Ti4200 za około 550
> 2. Maxtor 6L040J2 60GB
nic nie powiem nie uzywałem, mam WD serii JB i są ok
> 3. Samsung 755DFX 17"
szoda, że nie jest płaski- ma tylko płaska maskę
> 4. AthlonXP 1,7+ OEM
dobry wybór plus jakis witraczek CooMastera i będzie ok
> 5. 512 RAM DDR KT400
2x256 ale to przy plycie co i dlaczego
> 6. CD Lite-On
OK i to duże OK
> 7. Klawiatura i mysz bezprzewodowa ładowna przez USB (chodzi mi o markę,
> która nieżre tyle baterii, aby ja ładować co 2dni)
nie maiłem stycznosci z klawiaturą
>    I problem z płytą glowna,
MSI K7N2-L -wręcz idealna do podkręceń, super stabilna, wydajna- moim zdaniem i
kilku innych typów około 320netto
lub MSI N7N2G-L około 370netto zintegrowany GF4 MX 4500tys w 3DMarku2001se- to
nie najgorzej jak na początek

POzdrawiam