Re: Nie wygwiżdżcie znowu :p (konfiguracja kompa)

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 23:28:30 MET DST

Roger napisał/a...

> 1. Radeon 9100 64MB
> 2. Maxtor 6L040J2 60GB
> 3. Samsung 755DFX 17"
> 4. AthlonXP 1,7+ OEM
> 5. 512 RAM DDR KT400
> 6. CD Lite-On

 Kup nagrywarkę (też liteon), w cenie różnica żadna.

> 7. Klawiatura i mysz bezprzewodowa ładowna przez USB (chodzi mi o markę,
> która nieżre tyle baterii, aby ja ładować co 2dni)

> I problem z płytą glowna, która, dlaczego, ile kosztue(średnio +- ),
> jaka jest jej stabilność, ochrona termiczna, dobra do kręcenia i najlepiej
> ze zintegrowanym dźwiekiem (może być jeszcze LAN itp)?

> 1. GIGABYTE GA-7VAXP KT400
> 2. ASUS A7V333 (Raid)
> 3. EPOX 8RDA
> 4. ABIT NF7-S

 Sam mam Abita KD7 i bardzo sobie chwalę. Płyty Abita mają taką
 zaletę, że wszystko można ustawić z BIOSu, nie trzeba machać
 zworkami. Poza tym są całkiem nieźle wyposażone. Gdybym już miał
 brać płytę na nForce, wziąłbym tego Abita

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]