Re: Gwarancja - jak to jest z uszkodzonym sprzętem?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 21:40:55 MET DST

sieszpak_at_poczta.onet.pl napisał:

>chciałbym zauważyc, że istnieja dwa pojecia NOWY i Fabrycznie NOWY, to co jest
>nowe okresla producent- tak wytłumaczyl mi koles pracujacy w servisie Nokia
>Polska, np zepsuty telefon wymieniany na NOWY z tytułu gwarancji rękojmi, to z
>regóły aparat po servisowy, z wymieniona obudowa i w nowym kartonie,

i nie ma w tym nic zlego; jesli producent uwaza, ze oplaca mu sie
dawac gwarancje na taki sprzet, to jego sprawa; inna rzecz, ze sie
producentowi wogole oplaca dlubac w elektronice;

skoro koszt wytworzenia plyty glownej wynosi do 5USD /a pewnie jeszcze
mniej/, i takich plyt schodza z fabryki codziennie setki, to jaka
oplacalnosc naprawiania zepsutej plyty???

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?