Re: Gwarancja - jak to jest z uszkodzonym sprzętem?

Autor: sieszpak_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 May 2003 - 19:35:00 MET DST


> Jeżeli zachodzi wymiana sprzętu na nowy to zakład/sklep musi Ci
> zagwarantować sprzęt NOWY o parametrach identycznych lub lepszych niż
> element/urządzenie reklamowane. Do tego nie obowiązuje Cię dopłata na sprzęt
> lepszy, jednak z tym różnie bywa może jak dopłacisz trochę więcej to
> dostaniesz sprzęt, który chciałeś kiedyś kupić ale był za drogi.
>
chciałbym zauważyc, że istnieja dwa pojecia NOWY i Fabrycznie NOWY, to co jest
nowe okresla producent- tak wytłumaczyl mi koles pracujacy w servisie Nokia
Polska, np zepsuty telefon wymieniany na NOWY z tytułu gwarancji rękojmi, to z
regóły aparat po servisowy, z wymieniona obudowa i w nowym kartonie,
Pozdrawiam

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:14:19 MET DST