Re: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 21:21:58 MET DST

On Tue, 20 May 2003 19:43:53 +0200, Sniper wrote:

[...]
> Panowie! Basta! Człowiek tu o suchym pysku, a wy browarami szpanujecie. Mnie
> na razie tylko klima w serwerowni musi zadowolić. A jak wrócę do chaty, to
> też się smakiem obejdę... bo cały zapas wychlałem wczoraj... a piweczko w
> lodóweczce samo mi się dzisiaj nie urodzi :-(

Oj, Sniper, Sniper...
Musiałbym Ci pokazać swoją serwerownię, a raczej moją kańciapę przy
serwerowni, a tak najkonkretniej, to szafkę...:)
Uważam, że serwerownia bez serwerów, to rzecz do wybaczenia, ale bez
"wsparcia" dla admina - to niedopuszczalne !!!

Poza tym: jak można wracając z roboty nie zahaczyć o sklep...:(

> P.S.
> Może i dla mnie jednego pocztą "elektryczną" puścicie, hę? O ile pamiętam,
> to jeden browarek już dzisiaj kablami poleciał...

To było wczoraj, ale co tam...
   ______________________
  / \
 /________________________\
| |
| __ ___ ___ __ |
| | \ | | | \ |
| | | | | | | |
| |--< |-- |-- |--- |
| | | | | | \ |
| |
 \ / ||

proszę bardzo...;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!