Re: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 19:43:53 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał:

> O! Heniek Big Łyk jest dobry na wszystko :)

Panowie! Basta! Człowiek tu o suchym pysku, a wy browarami szpanujecie. Mnie
na razie tylko klima w serwerowni musi zadowolić. A jak wrócę do chaty, to
też się smakiem obejdę... bo cały zapas wychlałem wczoraj... a piweczko w
lodóweczce samo mi się dzisiaj nie urodzi :-(

P.S.
Może i dla mnie jednego pocztą "elektryczną" puścicie, hę? O ile pamiętam,
to jeden browarek już dzisiaj kablami poleciał...

Pozdrawiam,
Sniper