Re: Odp: Identyfikacja modemu

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 20:36:33 MET DST

xmarcel napisał:

>sprobuj zainstalowac go jako "standardowy", malo to praktyczne, ale lepiej
>niz wogole

sprobuj zainstalowac dowolny modem softwareowoy jako domyslny;
powodzenia!

co do pytania:
1) szukasz sterow dla windowsa?
2) wejdz na strone pentagrama i po prostu zgraj wszystkie dostepne
sterowniki; tych modemow nie jest az tyle, a PENTAGRAM ma chyba dobry
support; jak nie chcesz zgrywac, to idz do pierwszego lepszego sklepu
i popros, zeby przekopiowali plytke ze sterami --> jest taki zwyczaj,
ze producenci puszczaja jedna plytke, a na niej stery do wszystkich
swoich produktow;

przegraj wszystkie pliki .inf do jednego katalogu; jak winda odszuka
nowe urzadzenie, to jej wskaz ten katalog z .infami i zaptasz "pokaz
tylko zgodne urzadzenia"; to ci juz zawezi liste do kilku modeli :D

poza tym jest taka strona WWW, gdzie masz fotki modemow roznych /ale
to raczej dotyczy ISA-wych, chociaz moze PCI-owe tez beda/ -->
pogooglaj;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?