Re: Identyfikacja modemu

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 19:27:41 MET DST

W poście news:MPG.19345ffd7373e18f98971c_at_news.tpi.pl, semp
<semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl> wystukał(a):
> moglby ktos pomoc w zidentyfikowaniu modelu modemu? Poszukuje do niego
> sterownikow, ale szczerze mowiac nie wiem jaki to model. Oto kilka
> podpowiedzi:
>
> 1. Jest to modem wewnetrzny.
> 2. Na naklejce udalo mi sie wypatrzyc producenta PENTAGRAM
> 3. Modem jest na PCI ;)
> 4. Z tylu modemu sa dwa wejscia/wyjscia minijack (mikrofon? sluchawki?)

Jak możesz to postaraj się rozkręcić komputer i zobaczyć co tam naskrobali
na samym modemie. No chyba że masz lamerską gwarancję na cały zestaw :P

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine