Identyfikacja modemu

Autor: semp (semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 17:04:16 MET DST

Witajcie,
moglby ktos pomoc w zidentyfikowaniu modelu modemu? Poszukuje do niego
sterownikow, ale szczerze mowiac nie wiem jaki to model. Oto kilka
podpowiedzi:

1. Jest to modem wewnetrzny.
2. Na naklejce udalo mi sie wypatrzyc producenta PENTAGRAM
3. Modem jest na PCI ;)
4. Z tylu modemu sa dwa wejscia/wyjscia minijack (mikrofon? sluchawki?)

Niestety nie posaidam zadnych innych informacji o tym modemie. Jezeli
ktos potrafilby zidentyfikowac to byloby fajnie. Swiadom jestem ze
PENTAGRAM moze miec w swojej ofercie wiecej niz jeden wewnetrzny modem z
dwoma minijackami, wiec moze chociaz ktos wylistuje tutaj kilka takowych
cobym poprobowal ze sterownikami? W zasadzie sprawa aktualna tlyko do
jutra, bo to nie moj komputeri jutro juz musze go oddac, a skoro juz
wszystko na nim skonfigurowalem to chcialbym jeszcze zainstalowac ten
modem.

greetz
k.